Wat houdt het in?

Administratie

Wij nemen u al het ‘papierwerk’ uit handen. Uw administratie (backoffice) wordt in HorecaBackoffice volledig bijgehouden. Makkelijk en overzichtelijk beschikbaar. U opent uw administratie in de Cloud en kunt alle gewenste informatie direct inzien. 

Digitaal Archief

Natuurlijk heeft u een volledig archief beschikbaar van al uw documenten die naar HorecaBackoffice zijn gemaild. Het zoeken op trefwoorden gaat razendsnel. Nooit meer iets kwijt en wel zo gemakkelijk.

Dashboard

Altijd en overal inzicht in uw financiële status. Of het nu uw real-time bankstanden, openstaande posten, verloop van omzet en kosten, etc zijn. U bent altijd op de hoogte…

 

 

Personeelszaken

  • Alle personeelsgegevens inclusief salarisstroken worden digitaal opgeslagen en zijn via het dashboard te raadplegen en te downloaden. 
  • Het werkrooster is online. Door de koppeling met de kassa kunt u de kloktijden vergelijken met het werkrooster. Het verlonen van uren gaat automatisch en na het accorderen zet HorecaBackoffice de nettoloonbedragen en de te betalen loonbelasting voor u klaar als een betaalopdracht
  • Arbeidsovereenkomsten worden gepersonifieerd en kunnen direct worden gedownload.
  • HorecaBackOffice houdt precies de saldo’s vakantiegeld en -dagen bij, net als (ziekte)verzuim en tijdvoortijd.

 

 

Illustratie computer schermen

Contact

Hebt u vragen, wilt u meer informatie of eens rustig verder praten over de mogelijkheden? Vul dan ons contactformulier in.

Icoon

Bel +31-(0)20-820 2663

Icoon

Stel een vraag

Icoon

Support (Teamviewer)

 

Icoon

Meer informatie aanvragen

Icoon

Offerte aanvragen

 

Preferred Suppliers

  • Logo Horeca Nederland
  • Logo Horeca Nederland