10 redenen

1.       Tijdwinst

HorecaBackoffice biedt u een full service dienstverlening. Waaruit horecaondernemers kostbare tijd mee terug kunnen winnen.  Al jarenlang is het bekend dat administratie de minst favoriete bezigheid is van het ondernemen. 

2.       Gemak

HorecaBackoffice werkt volledig digitaal. Voor u betekent dit dat alle gewenste informatie van uw bedrijf direct online is te raadplegen.

3.       Besparing

HorecaBackoffice rekent alleen het gedane werk. Dit betekent dat we alleen de daadwerkelijk gedane boekingen bij u in rekening brengen. Dus altijd voorspelbaar en geen verrassingen of hoge vaste lasten voor software onderhoud of licenties. 

4.       Real Time Inzicht

Het online dashboard van HorecaBackoffice geeft u real-time en overal inzicht in je financiële prestaties en banksaldi. Nooit meer inloggen in uw electronic banking omgeving, nooit meer nadenken over facturen inboeken.

5.       Betrouwbaar

Door onze nauwe samenwerking met de accountancy en de belastingsdienst bent u er altijd van verzekerd dat HorecaBackoffice aan de hoogste financieel administratieve eisen voldoet.

6.       Altijd toegang

HorecaBackoffice is online toegankelijk en altijd bereikbaar. HorecaBackoffice staat te werken in ultra moderne datacenters die dedicated voor onze klanten. U heeft dus altijd uw boekhouding en digitaal archief beschikbaar met de snelheid die u wenst. Dat is pas werken in de Cloud!

7.       Veilig

Alle gegevens die tussen u en HorecaBackoffice worden uitgewisseld (financiële gegevens, documenten, wachtwoorden, etc)  worden middel SSL (Secure Sockets Layer encrypiey technieken) versleuteld en beschermd tegen inbreuk.

8.       Backup

Nooit meer uw gegevens kwijt, onze specialisten en onze datacenters staan garant voor het veilig bewaren van al uw gegevens conform de belastingwetgeving (minimaal 7 jaar, altijd opvraagbaar, etc.). 

9.       Advies

Actieve ondersteuning door uw eigen horecabedrijfsadviseur. Op basis van de informatie die het systeem inzichtelijk maakt, komt hij regelmatig langs om de ontwikkelingen door te nemen. De adviseur wijst actieve verbeterpunten aan en levert maatwerkoplossingen voor meer efficiency en het verbeteren van uw rendement. U krijgt meer gevoel voor uw bedrijfsresultaat. Kortom: meer grip op uw zaak.

10.       Rust

U voelt zich er gewoon lekker bij als alles geregeld wordt…

Illustratie ratjetoe - hoe het beter kan

Contact

Hebt u vragen, wilt u meer informatie of eens rustig verder praten over de mogelijkheden? Vul dan ons contactformulier in.

Icoon

Bel +31-(0)20-820 2663

Icoon

Stel een vraag

Icoon

Support (Teamviewer)

 

Icoon

Meer informatie aanvragen

Icoon

Offerte aanvragen

 

Preferred Suppliers

  • Logo Horeca Nederland
  • Logo Horeca Nederland