Veelgestelde vragen


Met welke webbrowsers kan ik HorecaBackoffice gebruiken?

HorecaBackoffice werkt optimaal met Internet Explorer (8.0+), Firefox (3.5+) en Safari (4.02+) in combinatie met operating systemen (zoals Windows) De software van HorecaBackoffice wordt voor deze browsers en de toekomstige ontwikkelingen van deze browsers aangepast. Andere browsers gebruiken kan in de meeste gevallen wel, maar hierbij leveren we geen technische support. Bij problemen met andere dan genoemde browsers adviseren wij om over te stappen op een van de drie volledig ondersteunde browsers.

Wachtwoord kwijt? Vraag aan een nieuw wachtwoord aan.

U kiest zelf een gebruikersnaam en wachtwoord wanneer u aan abonnement afsluit. U krijgt per e-mail een bevestiging van uw gebruikersnaam, uw wachtwoord bewaart u zelf. Bent u uw wachtwoord kwijt, dan kunt u dit opnieuw aanvragen zonder contact op te nemen met HorecaBackoffice:
> Ga naar het inlogscherm van HorecaBackoffice
> Klik op Wachtwoord vergeten
> Geef uw gebruikersnaam en e-mailadres op
> U krijgt per e-mail een nieuw wachtwoord

Welke wetgeving wordt ondersteund in de HorecaBackoffice?

HorecaBackoffice maakt gebruik van de Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van (elektronische) BTW-aangifte, elektronisch bankieren en fiscale rapportage.

HorecaBackoffice is traag. Waar kan dit aan liggen?

Een vertraging kan ontstaan door verkeerde verbindingsinstellingen van uw Internet Explorer. Kijk of uw instellingen kloppen:
1.    Ga in het menu van Internet Explorer naar de menukeuze 'Tools' (of 'Extra')
2.    Kies voor 'Internet Options' (of 'Internet Opties')
3.    Klik op het tabblad 'Connections' (of 'Verbindingen')
4.    Klik op de knop 'LAN Settings' (of 'LAN Netwerkinstellingen')

Controleer in dit venster of de instellingen correct zijn. Raadpleeg als het nodig is uw systeembeheerder. Als bijvoorbeeld een 'Proxy server' niet gebruikt is, hoeft ook de optie 'Automatically detect settings' (of 'Automatisch instellingen zoeken') niet aan te staan.

Wordt er gebruikt gemaakt van een beveiligde verbinding?

Ja: veiligheid heeft bij ons de hoogste prioriteit. Daarom maken we bij HorecaBackoffice gebruik van een https-verbinding. Daarmee worden gegevens gecodeerd, dus beveiligd, over de lijn verstuurd. Dat is net zo veilig als bankbetalingen. U hoeft dus niet bezorgd te zijn dat uw gegevens door anderen gezien worden.

Kan ik me ook later op andere modules abonneren?

Natuurlijk kunt u op elk moment uw modules uitbreiden. Met een van de bestaande modules, of met een module zoals Smartbuy, die we op dit moment aan het ontwikkelen zijn.

U krijgt als klant van HorecaBackoffice bericht wanneer deze inkoopadvies-module gereed is. Wat is Smartbuy? >

Kan ik een back-up van mijn administratie maken?

Jazeker. Wij raden u aan om via de functie in HorecaBackoffice een back-up te maken van uw administratie. Deze kunt u ook weer op elk gewenst moment zelf terugzetten (alleen in de administratie waarin deze is gemaakt) als u wilt terugkeren naar een eerdere stand van de administratie.
Daarnaast wordt minstens eenmaal per dag een calamiteitenback-up gemaakt van de gegevens, die u in HorecaBackoffice heeft ingevoerd. Deze back-up wordt uitsluitend gemaakt uit interne beveiligingsoverwegingen en is bedoeld voor als er een grote stroomstoring plaatsvindt of bijvoorbeeld brand. Deze back-up kan niet aan individuele klanten worden verstrekt.

Is er een brochure of een handleiding beschikbaar van Horecabackoffice?

Ja, de brochure kunt u als een pdf-document hier downloaden.

En de handleiding kunt u aanvragen via de pagina 'Stel een vraag' (zie 'Contact' in linkerkolom) . Deze wordt u dan per e-mail toegestuurd.

 

Kan ik mijn administratie ook met terugwerkende kracht (laten) verwerken?

Jazeker: we werken alle achterstanden weg. Het implementatieteam helpt u om uw administratie met terugwerkende kracht zsm op orde te brengen. Dat betekent dat u in een korte tijd weer overzicht heeft. En dat het dan ook zo blijft!

Hoe snel kan ik met HorecaBackoffice beginnen?

U kunt natuurlijk wachten tot het nieuwe boekjaar. Maar waarom begint u niet nu?
Meteen ervaren hoe prettig efficiënt werken is!

Contact

Hebt u vragen, wilt u meer informatie of eens rustig verder praten over de mogelijkheden? Vul dan ons contactformulier in.

Icoon

Bel +31-(0)20-820 2663

Icoon

Stel een vraag

Icoon

Support (Teamviewer)

 

Icoon

Meer informatie aanvragen

Icoon

Offerte aanvragen